3 projectes d’alumnes del CITM, entre els 7 finalistes al Premi Millor Videojoc 2015 de la Generalitat de Catalunya

3 equips d’estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) han quedat finalistes en el Premi Millor Videojoc 2015 de la Generalitat de Catalunya. Aquest concurs està organitzat pel departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya per premiar el millor videojoc relacionat amb les commemoracions del Govern de l’any 2015. Aquest dijous 17 de desembre coneixerem qui obté el Premi al millor videojoc, dotat amb 6.000€.

FinalistesVideojocsL’Aventura Màgica d’Ausiàs Dalmau i el Llibre del Temps, Patim Patam Patufet i UltraMar són els projectes desenvolupats íntegrament per alumnes del CITM. L’Aventura Màgica d’Ausiàs Dalmau i el Llibre del Temps és la proposta presentada pels alumnes del Grau en Videojocs Rubén Gonzalo Sardón, Jordi Martínez i Daniel Triviño, conjuntament amb els alumnes del grau en Fotografia i Creació Digital Cintia Coll i Diogo Cardoso. Els alumnes del Grau en Multimèdia Judit Altimir, Anna Feixas, Glòria Gomà i Marc Masip, amb l’alumne del Grau en Videojocs Guillem Muñoz són els autors del projecte Patim Patam Patufet!, inclòs en la categoria de Cultura Tradicional. En la categoria de videojocs sobre Ramon Muntaner, els alumnes David Hernández i Marc Garrigó (Grau en Videojocs) i Òscar López i Ferran Benavente (Grau en Multimèdia) han presentat a concurs el videojoc Ultramar, que també ha quedat finalista.

El premi té una dotació de 6.000€ per al millor videojoc relacionat amb les persones i fets objecte de les commemoracions del 2015 Ramon Llull, escriptor, filòsof, místic i missioner; Ramon Muntaner, cronista, polític i militar; Ignasi Barraquer, oftalmòleg; Neus Català, lluitadora antifeixista;  Lluís Companys, president de la Generalitat; Centenari de les biblioteques públiques; La tradició docent de Catalunya i La cultura tradicional a Catalunya. El concurs s’adreça a alumnes de graus, màsters o postgraus, o de centres d’estudis superiors de disseny i creació de videojocs o aplicacions multimèdia.

Aquest dijous 17 de desembre coneixerem finalment qui obté el Premi al millor videojoc relacionat amb les commemoracions de 2015.

Felicitats a tots els equips finalistes i a la resta de grups participants del CITM!