Alumnes del CITM mostren els seus darrers treballs a la web

De moment en aquest apartat de Treballs d’alumnes es poden veure curts d’animació, webs i fotografies de reportatge; properament penjarem vídeo, disseny i videojocs.

L’objectiu d’aquest apartat de la web és mostrar alguns resultats dels treballs en grup dels alumnes. Cada semestre, els estudiants d’ambdós graduats realitzen un projecte en grup, que presenten davant dels companys i els professors, i que varia en grau de dificultat segons el curs que estan fent.

En aquest espai de la web també es poden trobar alguns Projectes Final de Carrera.

Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Facebook0

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb