Apropa’t al Saló de l’Ensenyament 2012

Com cada edició d’aquesta fira d’orientació formativa, el Centre disposarà de dos unitats: un estand de dinamització i un altre informatiu.

A l’estand de dinamització, tots aquells estudiants que s’hi apropin podran testejar de primera mà les darreres novetats en aplicacions multimèdia, postproducció i imatge que s’estan desenvolupant als estudis del Centre. En concret, aquest any, hi haurà tres activitats: ‘Mou-te’, on els alumnes podran comprovar els efectes d’enregistrar el seu moviment gràcies a la tècnica del Flash Estroboscòpic, ‘Vols ser el protagonista d’un videoclip?’, amb la qual els estudiants podran integrar-se en un videoclip amb la tecnologia CGI (Computer Generated Imaging) i ‘Interactua amb la teva imatge’, que permetrà protagonitzar una història d’animació real.

A l’estand informatiu, s’oferirà atenció personalitzada a totes aquelles persones interessades en rebre més informació sobre els estudis de Grau del Centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Fotografia i Creació Digital, així com els postgraus d’especialització i cursos Open Knowledge.