Benvinguts al CITM Fest!!

Una mostra del talent i la creativitat que desprenen els joves creadors de multimèdia i fotografia del CITM és l’essència d’aquesta edició del CITMFest, que se celebrarà el proper 15 de juny al Centre. En aquesta festa, hi estan convidats tota la comunitat d’alumnes del Centre, el professorat, així com empreses i altres organitzadors col·laborades que volen gaudir d’una jornada d’intercanvi d’experiències i projectes professionals, en un ambient distès i agradable.

Aquest serà el programa del CITM Fest:

Divendres 15 de juny de 2012

15:30h – Exposició de Treballs. Selecció dels millors treballs dels alumnes del CITM del curs 2011-2012.

17:00h – Pausa Café

17:30h – Presentació del treball “Entre Miradas”, a càrrec d’Alfons Rodríguez, premi Godó de Fotoperiodisme

18:30h – Conferència Perfomance “Sistematurgia”, a càrrec de Marcel·lí Antúnez, cofundador de La Fura dels Baus, artista i performer.

Entre tots els assistents a l’acte es realitzarà el sorteig d’una tablet. Per més informació o suggeriments, podeu posar-vos en contacte amb Joan Pérez Pastor, al telèfon 607897117.

US ESPEREM A TOTS!

Volem agrair-li especialment a Marc Urtasun el disseny del cartell CITM Fest 2012.