Divertides activitats en videojocs i multimèdia per al Saló de l’Ensenyament 2016

Les activitats del CITM tornaran a ser les protagonistes de l’Aula de Tecnologies Multimèdia del Saló de l’Ensenyament 2016. Un videojoc interactiu que funciona amb el moviment del teu propi cos, un taller de realitat virtual al circuit de Fòrmula 1 de Montmeló i un espai de demostracions de motion graphics i animació 2D i 3D seran les propostes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) per la fira més important d’orientació formativa a Catalunya, que es realitzarà a Fira Barcelona del 9 al 13 de març de 2016.

Tots aquells estudiants que s’apropin al Saló de l’Ensenyament 2016, podran descobrir la màgia de les tecnologies multimèdia i els videojocs participant activament en les tres activitats que us proposem aquest any:

• MAGIC MARBLE. Una activitat per interactuar directament amb un videojoc mitjançant dues plataformes de ball. El joc, inspirat en l’estètica de la Guerra de les Galàxies, permetrà que els visitants utilitzin el moviment del seu propi cos per resoldre els diferents reptes que els hi plantejarà el videojoc. Aquesta activitat ha estat realitzada per Ricard Pillosu, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC, amb la col·laboració dels alumnes Cintia Coll i Daniel Triviño.

Salo Ensenyament

• VIU EN DIRECTE LA REALITAT VIRTUAL. Una experiència amb les ulleres Oculus Rift que et permetrà experimentar les sensacions de conduir un Ferrari Cabrio per les pistes del circuit professional de Montmeló. Aquesta activitat està desenvolupada amb la col·laboració del mateix Circuit de Barcelona-Catalunya de Fòrmula 1. Aquesta activitat ha estat realitzada per José González, professor del Grau en Multimèdia del CITM/UPC, amb la col·laboració de l’ alumne Joan Borguñó.
  • DEMOSTRACIONS MULTIMÈDIA I VIDEOJOCS. Àrea de tallers pràctics gratuïts realitzats per professors del CITM/UPC sobre tècniques de motion graphics i animació 2D i 3D. Al mateix espai, també podràs descobrir en què consisteix el treball d’un dissenyador multimèdia o d’un programador i artista dels videojocs, uns perfils professionals amb grans perspectives de futur.

Totes aquelles persones interessades a rebre més informació sobre els estudis de grau oficial del centre: el Grau en Multimèdia i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, tant en la seva modalitat en català, castellà i anglès a Terrassa, com el seu modalitat 100% en anglès a Barcelona, podran rebre informació personalitzada a l’espai annex a les activitats de l’àrea de dinamització. També s’oferirà informació sobre els postgraus i cursos d’especialització Open Knowledge sobre creació digital, tecnologies multimèdia i comunicació audiovisual que ofereix el CITM.