El CITM en el Saló de l’Ensenyament 2009

La participació del CITM en el Saló de l’Ensenyament 2009 ha estat, un any més, tot un èxit.
Un gran nombre d’estudiants de batxillerat, cicles formatius de grau superior i universitaris, s’han mostrat interessats i han sol.licitat informació dels estudis de Grau i Postgrau del CITM. També van passar per l’estand molts estudiants d’ensenyament secundari obligatori que després d’informar-se dels nostres Graus de Multimèdia i Fotografia, sempre preguntaven quin batxillerat els hi era millor per després venir a estudiar al CITM.
Com en edicions anteriors, a més de l’estand propi, el CITM ha col.laborat amb la Fira organitzant l’estand d’animació del Saló. En aquest estand es va muntar un plató fotogràfic en el que els estudiants del CITM van fer centenars de fotografies als joves visitants. També es podia jugar amb videojocs desenvolupats per els propis estudiants del CITM que a més explicaven com es dissenyen i programen aquests videojocs, mestrestant, altres estudiants del CITM feien demostracions d’animació 2D i de la tècnica de rotoscòpia.
Com a novetat, aquest any, el CITM també va estar present en l’estand Enginycat del pavelló Ciència i Tecnologia organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca (FRC). En aquest estand, dos estudiants del CITM feien demostracions de desenvolupament d’Imatge Generada per Computadora e Integració en Imatge fotogràfica.
S’ha de destacar també l’interès mostrat per visitants en el model de formació online del CITM. Quant explicàvem o mostràvem exemples de com desenvolupàvem la formació online, totes les persones, sense excepció, es mostraven sorpreses per lo innovador e interessant que resulta el sistema.
El CITM a rebut col.laboracions d’importants corporacions internacionals les quals no dubten d’oferir la seva col.laboració al CITM, entre elles, Wacom, primera marca mundial en tabletes digitals, Sony i Samsung.