El CITM ha realitzat el vídeo promocional de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona

Dos alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM), tutoritzats per professors del Centre vinculats a les àrees de qualitat de imatge, comunicació i cultura visual, han realitzat el vídeo promocional de “Telecos”, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona.

VideoTelecosL’equip d’alumnes que va realitzar aquest vídeo estava integrat per un estudiant de 4rt curs del Grau en Fotografia i Creació Digital, Xavi Bonilla, i un alumne del Grau en Multimèdia, també de 4rt curs, Dani Lombardia.

En aquests moments, altres alumnes del CITM estan en ple procés de producció del vídeo promocional de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) i ja han començat amb el pla de treball per realitzar les diferents gravacions. Està previst que el proper sigui el de l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB).

L’estil d’aquests vídeos pretén ser molt proper al públic al qual va dirigit, nois i noies de 1er i 2on de Batxillerat, que volen conèixer de primera mà les diferents sortides universitàries. Per aquest motiu, el missatge que volen transmetre aquests vídeos pretén ser tan didàctic com atractiu.

El vídeo està publicat al web de l’escola, però també pots veure’l a continuació.

CapturaVideoTelecos