El CITM inaugura el curs acadèmic 2016/2017

El plató del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha acollit l’acte de presentació del curs acadèmic 2016/2017, amb l’assistència de més de 90 persones entre alumnes de primer curs dels dos Graus (Grau en Multimèdia i Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs), els seus familiars i personal docent i d’administració del centre.

DirectorEl professor del CITM, Magí Lluch, va obrir l’acte per donar la benvinguda als nous alumnes i animar-los a gaudir i participar activament del centre. Tot seguit, va intervenir David Sánchez, cap d’estudis del CITM, per explicar més detalladament el pla d’estudis dels dos graus, així com els serveis de que disposen els alumnes per a poder portar a terme el seguiment de la docència.

necLa implicació dels alumnes també ha tingut el seu protagonisme en aquest acte, amb la col·laboració del grup d’alumnes de tercer curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs autors de NEC, el videojoc premiat a l’Independev Game Festival i que ara estan desenvolupant conjuntament amb Kerad Games. Desprès va intervenir Joan Borguñó, graduat en Multimèdia, per presentar el seu Treball Final de Grau i explicar la seva experiència professional actualment a l’ empresa EGM.

L’acte es va tancar amb la presentació dels Bergants, la colla castellera universitària del Campus UPC Terrassa. Alumnes del CITM hi han col·laborat realitzant el vídeo de presentació de la colla i el disseny de les seves samarretes.