El CITM organitza el concurs Píxel Jazz en el marc de la 29a edició del Festival Internacional de Jazz de Terrassa

Terrassa ja escalfa motors per a la nova edició del Festival Internacional de Jazz, que aquest any tindrà lloc del 6 al 28 de març. Com cada any, el CITM hi participa de manera molt activa; en concret l’alumnat del grau oficial en Fotografia i Creació Digital tindrà l’oportunitat de fer-hi fotografies, exposar-les i participar en un concurs fotogràfic.

A partir del dia 10 de març, a la Sala Rafael Céliz del CITM es farà l’exposició “Django Jazz en Viu”, que és el nom que el CITM ha triat en homenatge al centenari del naixement del guitarrista de jazz Django Reinhard. En aquesta sala s’hi exposaran les fotografies que van fer els alumnes a la Jazz Cava de Terrassa durant la darrera edició del Festival.

L’alumnat de tercer i quart cursos de Fotografia també podrà participar en l’esdeveniment jazzístic de la ciutat seguint els concerts de les grans estrelles i fent fotografies de les seves actuacions als diferents escenaris.

Tanmateix, la col·laboració més important del CITM en aquest festival se centra en l’organització -juntament amb el Festival de Jazz de Terrassa- del concurs fotogràfic Píxel Jazz, que es durà a terme a l’aire lliure el diumenge 21 de març. Aquest concurs està obert a tot el públic que acudeixi al Parc Vallparadís el dia 21, l’indret on tindrà lloc el Píxel Jazz, un acte ple d’actuacions, cicles de cinema, tallers infantils i moltes altres activitats combinades amb les actuacions estel·lars de les primeres figures del jazz internacional.

En aquest concurs es premiaran les tres fotografies que hagin pogut plasmar de manera més original i fidel l’ambient i l’ànima del Festival.