EL CITM POSA EN MARXA ELS ESTUDIS EN LÍNIA

Exactament 81 estudiants ja han triat aquesta opció per fer algunes assignatures. Les sessions en línia es faran en horari de tarda per afavorir la incorporació als estudis de totes les persones que per motius laborals, familiars, etc., no poden assistir a les classes presencials del CITM.

La particularitat de les classes en línia és que es duen a terme en temps real per videoconferència, fet que permet tant al professor o professora com a l’estudiantat compartir documents, plantejar dubtes que es resolen de seguida, fer pràctiques, avaluar el nivell d’aprenentatge, treballar en grup, etc.

Un altre dels avantatges que aporta aquest sistema d’estudis és el fet que totes les sessions s’enregistren per tal de permetre que l’estudiantat pugui revisar-les sempre que ho consideri oportú.

Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Share on LinkedIn0Share on Facebook0

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb