El CITM prepara una gran festa de graduació per al 6 de novembre

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia està ultimant els preparatius per a l’acte de graduació que reunirà graduats, professors, familiars i amics del CITM el proper 6 de novembre.  Serà una celebració per compartir tots junts la il·lusió per la nova etapa personal i professional que inicien els graduats i graduades del CITM.  L’acte es realitzarà el 6 de novembre, a les 17.30h, a l’Auditori Municipal de Terrassa (Passeig Ernest Lluch 1, Terrassa).

CITM GraduacioEn aquest acte, alguns graduats del CITM compartiran les seves experiències i el seu recorregut professional a partir del seu pas pel centre. Els alumnes que s’han finalitzat els seus estudis aquest any presentaran també els seus treballs finals de grau i des de la direcció del CITM s’atorgarà un reconeixement als estudiants dels graus. Ja per finalitzar, hi haurà un pica-pica de comiat per tots els assistents.

A més a més, la festa de graduació estarà amenitzada per un grup de música rock en directe i moltes sorpreses!