El treball 3D de Marc Urtasun, graduat en Multimèdia al CITM, premiat al prestigiós festival Cannes Lions

Inspirat en el famós Festival de Cine de Cannes, el Festival Internacional de Creativitat Cannes Lions, considerat com els “Oscars” del món de la publicitat, és un esdeveniment global per a tots el professionals que treballen en àrees de la comunicació creativa. La peça publicitària premiada “There will be haters” és una campanya de la marca Adidas en la qual participen futbolistes d’elit del F.C. Barcelona i del Real Madrid C.F i que ha comptat amb la participació de Marc Urtasun, graduat en Multimèdia al CITM.

WillBeHeatersEl treball de postproducció ha estat realitzat i presentat per Limon Estudios, una productora audiovisual de Barcelona, en la qual ha col·laborat Marc Urtasun, l’alumne ja graduat en Multimèdia pel CITM,  qui va participar activament com a 3D Artist en aquest projecte. El Winner Bronze Lion Cannes 2015 acredita la peça “Adidas: There will be haters” com el tercer millor vídeo publicitari de tot el món. En el treball participen jugadors tan coneguts com en Luis Suárez del F.C. Barcelona o James, Bale i Benzemà del Real Madrid C.F.

En aquests dos enllaços es poden veure els dos vídeos de la campanya d’Adidas on hi va treballar activament l’ exalumne del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, Marc Urtasun.  Es tracta del premiat “Adidas: There will be haters”  i una altre spot amb Messi com a protagonista indiscutible i que porta per nom “Messi: There will be haters”. Tots dos pertanyen a la mateixa campanya publicitària.

“Adidas: There will be haters”
“Messi: There will be haters”