Gran festa de graduació del CITM

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia va organitzar el passat 6 de novembre una gran festa de graduació que va reunir a l’Auditori Municipal de Terrassa a més de 200 persones entre graduats del centre, alumnes actuals, familiars, professors i amics del CITM. L’acte va ser motiu de celebració per compartir experiències dels alumnes del centre, conèixer nous projectes i alhora posar de manifest la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

IMC_4322La jornada es va iniciar amb una benvinguda institucional per part del vicerector d’Estudiants de la UPC, Sisco Vallverdú, el tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Terrassa, Marc Armengol, i el director del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia, Jesús Alonso. Tot seguit, prenia la paraula l’speaker Albert Murillo, presentador del programa Generació Digital – Catalunya Ràdio, per conduir la resta de l’acte.

Robert MuletEn la primera part de l’acte les protagonistes van ser les experiències dels graduats del CITM. Genís Mensa, graduat en Fotografia i Creació Digital i actual fotògraf tècnic a Applus IDIADA i Llogari Casas, graduat en Multimèdia i Technical Lead en Kaleidoscop Cartoons, van explicar en format vídeo-speech la seva experiència professional arran de la seva graduació al CITM, Robert Mulet, graduat en Multimèdia,  va detallar a tots els assistents a l’acte quin ha estat el seu recorregut i com ha acabat treballant com a Head of Digital a PwC.

Presentacio TFGEl segon bloc de l’acte es va centrar en la presentació dels Treballs Finals de Grau del curs 2014-2015 en format flash forward. 5 alumnes del Grau en Multimèdia: Sergio Martín, Alberto Montemayor, Marc Bel, Marcel Barros i Ricardo Nieto; i 3 alumnes del Grau en Fotografia: Bàrbara Puigventós Pol Escalé i Albert Bonnin; van presentar al públic els seus treballs. En acabar les presentacions, el vicerector d’Estudiants i el director del CITM els hi van lliurar uns diplomes en reconeixement a la qualitat del seu treball.

https://www.citm.upc.edu/blog/wp-content/uploads/2015/11/IMC_4548.jpgTot seguit, es donava pas al reconeixement dels alumnes dels Graus per la qualitat dels seus projectes i el seu jove talent. Els alumnes de primer curs: Cintia Coll (Fotografia), Marc Masip (Multimèdia), Carlos Randino (Videojocs); els de segon curs: Laura Pessarrodona (Fotografia) i Marc Negra (Multimèdia); els de tercer: Marta Cots (Fotografia) i Daniel Lorenzo (Multimèdia); i els de 4t curs: Albert Bonnin (Fotografia) i Joan Borguñó (Multimèdia) van ser els alumnes que van obtenir aquest reconeixement.

IMC_4554

Four Headed BandLa festa de graduació va estar amenitzada pel grup de música rock en directe Four Headed Band. En acabar l’acte, tots els assistents van poder gaudir d’un pica-pica per continuar la festa en un ambient més distès.

Si vols veure la resta de fotos de la FESTA DE GRADUACIÓ del CITM consulta la nostra galeria de Flickr.

No et perdis el vídeo resum amb la gran festa de Graduació del CITM!

Acte Graduacio