Ja pots fer la preinscripció universitària per estudiar al CITM!

Des d’aquest dilluns 6 de juny fins al proper dia 1 de juliol del 2016 podràs realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en cursar algun dels graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC ja poden realitzar aquest tràmit indispensable previ a  la matrícula a través del web de la Generalitat de Catalunya.

Per formalitzar els tràmits de preinscripció universitària, els interessats en el Grau en Multimèdia, el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs o el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (english edition) que s’imparteix a Barcelona amb continguts i docència 100% en anglès, hauran de triar les preferències d’estudi i lliurar la documentació requerida a través del web Accesnet de la Generalitat de Catalunya.

citm upc