La biblioteca de disseny més gran del món adquireix un treball del graduat en Multimèdia Adrián Morán

La biblioteca de disseny Hyundai Card, ubicada a Corea del Sur i coneguda per ser la biblioteca més gran del món especialitzada en disseny, ha adquirit una animació realitzada per Adrián Morán, graduat en Multimèdia pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC.

El treball és una animació inspirada en la pel·lícula “El club de la lucha”, un film de 1999 dirigit per David Fincher i protagonitzat per Edward Norton i Brad Pitt. Una pel·lícula que, amb el pas del temps i sobretot amb el format DVD, es va anar convertint en un treball de culte.

Adrián Morán va desenvolupar aquesta animació a les aules del CITM durant la realització del postgrau en Postproducció Audiovisual Avançada, dirigit pel professor Joan Guasch.

Veure l’animació Fight Club, d’Adrián Morán:

CapturaAdrianMoran

Durant la seva etapa com a alumne del postgrau, Adrián va publicar aquest i altres treballs seus en diferents espais destinats a compartir i difondre nous projectes i conèixer nous professionals, nous creadors i alumnes de tot el món vinculats al disseny, l’animació, el vídeo, la fotografia, la creació en 3D o els videojocs.

Plataformes com Vimeo, YouTube, Nubelo o Behance recullen treballs d’estudiants i professionals que volen mostrar les seves obres a una àmplia gamma de clients finals, és a dir, productores audiovisuals, agències de publicitat, grups de comunicació, editorials i empreses en general. La biblioteca Hyunday Card va descobrir el treball d’Adrián Morán en una d’ aquestes plataformes i va contactar directament amb ell per a poder comprar-li el treball.

BibliotecaHyundayLa direcció artística de la biblioteca està en mans d’un jurat internacional format per un crític d’art anglès guanyador del Lleó d’Or, un tècnic destacat del MOMA (Museu d’Art Modern de Nova York) i un periodista especialitzat en disseny que escriu per a mitjans de tot el món. Ells, juntament amb els responsables coreans de la Biblioteca, han dissenyat la línia editorial que marca l’elecció dels diferents treballs que omplen estanteries, vitrines i pantalles digitals d’aquesta original biblioteca.