La propera setmana s’obre la matrícula al CITM per a estudiants de nou accés

Els dies 13, 14 i 15 de juliol el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) obre el seu període de matrícula per a estudiants de nou ingrés. Des de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han creat un procediment especial per a aquests estudiants amb els passos a seguir per formalitzar la matrícula als seus estudis.

citm upcSi ets estudiant de nou accés, cal que llegeixis atentament tots els detalls i segueixis els passos indicats per a la matrícula través de la Guia de Matrícula de Graus per a Estudiants de Nou Ingrés que publica la UPC al seu web.

De tota manera, des de secretaria acadèmica del CITM contactaran telefònicament amb cada alumne admès per indicar-li el dia i l’hora de la seva matrícula. Per qualsevol dubte o aclariment sobre el procés de matrícula al Grau en Multimèdia o al Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM podeu contactar-hi telefònicament a través d’aquests telèfons: 93 114 68 09 o 634 644 707.