L’alumne David Cabrera s’endú per segon any consecutiu una menció especial en la categoria Junior del Premi Lux 2010

Els Premis Lux estan organitzats amb la col·laboració del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts, el patrocini de Laboratoris EGM, Innovafoto.com i Sonimagfoto & Multimedia. En aquesta edició 2010 han superat tots els rècords de participació, amb més de 1.400 obres presentades en totes les seves categories, i es consolida com un dels certàmens més importants sobre fotografia professional arreu d’Espanya. David Cabrera guanya el certamen per segon any consecutiu. L’any passat la seva obra “Mundo Tattoo”, de quatre retrats, va ser nominada també en la mateixa categoria. La categoria Junior permet participar a alumnes matriculats a escoles de fotografia a nivell nacional que així ho acreditin, amb un tema lliure, on es valora especialment com un alumne ha aconseguit conjugar la tècnica i l’estètica en una producció fotogràfica.