L’alumne del CITM Carles Domènech presenta un projecte amb les gigafotos nocturnes més grans de tota Catalunya i Espanya

El castell templer de Gardeny, ubicat al mateix municipi de Lleida, va ser l’escenari escollit per presentar el projecte Night Light Project. Un projecte de fotografia nocturna que té com a creador a Carles Doménech, alumne del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM.

Night Light Project consta d’ una sèrie de quatre gigafotos nocturnes realitzades a les comarques de Lleida. Aquestes imatges inèdites inclouen: de forma global, el projecte nocturn més gran de Catalunya i Espanya.

panorama_montlleó-1

L’acte de presentació va ser la primera oportunitat de veure aquestes imatges i conèixer de la mà del seu autor la peculiaritat del procés de treball en fotografia nocturna. Durant la sessió es van realitzar comparatives amb un altre tipus d’imatges per entendre la dimensió real d’aquest tipus de projectes.

Felicitats, Carles!