L’alumne del CITM Rubén Cruz presenta l’exposició ‘Mother India’

Malgrat la lluita per la igualtat d’oportunitats és una realitat cada vegada més patent al país hindú, és cert que la situació de vulnerabilitat que pateixen les dones al país és encara massa gran. La gran majoria no té accés als recursos sanitaris, socials i educatius que garanteixen una vida digna. Aquesta és la realitat que retracta Rubén Cruz amb aquest extens reportatge fotogràfic “Mother India“.

L’exposició es podrà veure fins el divendres 29 d’abril de 2011, en horari de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 16 a 21h, al Centre Cívic Pere Pruna (Ganduxer, 130 Barcelona). L’exposició es realitza amb la col·laboració del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) i la Oficina de Suport a la Igualtat d’Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya, i la gestió tècnica de Calaix de Cultura.