Projecte de formació on line CITM – CTUG.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la UPC i el Centre Tecnològic Universitari de Granollers, han organitzat una interessant experiència de formació d’estudiants de batxilerat que es desenvoluparà utilitzant la plataforma del CITM per a la formació on line i el mètode d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta iniciativa de formació on line s’ha iniciat el dia 29 de març de 2009.
Professors i professores del CITM fan classes on line als estudiants de batxillerat de l’IES Celestí Bellera i de l’IES Carles Vallbona. .Els estudiants seguiran les classes on line des de les instal·lacios del CTUG.
La formació gira entorn al desenvolupament d’un projecte audiovisual. Per a desenvolupar aquest projecte, els estudiants treballen en equip i els professors i professores els expliquen conceptes i procediments necessaris i orienten i supervisen el treball a més de proporcionar-lis documents i material d?estudi.
El mètode que aplica el CITM per a la formació on line combina les classes en directe amb professors mitjançant videoconferència, la possibilitat de compartir documents i l’ús de pisarres electròniques, entre altres opcions per el desenvolupament de les activitats formatives.
Aquesta experiència es desenvolupa en el marc d’un conveni de col·laboració entre el CITM i el CTUG que té com a objectiu principal la innovació en la formació.