S’obre la convocatòria per participar en l’anuari Select Graphic Design from Spain

La sèrie Select K, de l’editorial Index Book, és un projecte que es va llançar al 2002 i que, any rere any, s’ha anat convertint en tot un referent dins el món editorial. El seu impacte té repercussió tant dins del sector professional com al sector de la formació, des d’on implica els millors centres docents i el seu alumnat perquè hi participin.

Els alumnes del CITM interessats en participar en aquesta iniciativa poden presentar les seves propostes gràfiques fins el dia 12 de desembre de 2011. Per rebre més informació sobre el procés de participació, els alumnes del Centre poden fer-ho posant-se en contacte amb Joan Pérez Pastor.

L’editorial Index Book és una editorial especialitzada en llibres de disseny gràfic i creativitat visual, amb seu a Barcelona, amb una projecció internacional que la converteix en un referent indiscutible en el sector del disseny gràfic i la comunicació. Anualment publica el llibre Select K Graphic Design from Spain, que es divideix en 3 volums dedicats, respectivament, a les categories de Disseny Gràfic, New Media i Escoles.