Transmissió de coneixements Universitat-Escola a distància

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ja va oferir assignatures optatives a distància als seus alumnes durant el curs passat, mitjançant el sistema d’Adobe Connect. Aquesta prova pilot amb estudiants més joves forma part del procés d’investigació que els professors del centre estant portant a terme amb l’objectiu de treure el màxim rendiment del sistema en termes d’eficiència en l’aprenentatge.

El grup d’alumnes d’ESO que han participat en la iniciativa són 10 estudiants del CE Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, un centre molt avançat en tot el que fa referència a les noves tecnologies, integrades totalment en el mètode docent de l’escola. És justament per aquest motiu que el CITM es va posar contacte amb ells per proposar-los participar de l’activitat, que s’ha ofert com a extraescolar, totalment voluntària, als estudiants de primer, segon i tercer d’ESO.