Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  OBERTES LES INSCRIPCIONS PER AL BCN SPORTS FILM FESTIVAL
Data: Del 01-11-2010 al 11-02-2011

El BCN Sports Film Festival obre la seva convocatòria d'inscripcions per al Festival de cine i televisió esportiva de Barcelona. El termini per a la presentació de sol·licituds acaba l'11 de febrer de 2011. En aquest certamen poden participar les produccions audiovisuals relacionades amb l'esport, amb format lliure.

El BCN Sports Film Festival 2011 compta amb 10 categories diferents: valors olímpics, esports d'aventura, documentals, esport i societat, ficció, publicitat esportiva, esports d'hivern, animació, experimental i esports de risc (extrem sport). El projecte que resulti guanyador tindrà la possibilitat de viatjar a la fase final del World Ficts Challenge, on competirà amb les altres produccions finalistes de 14 fases mundials.

La segona edició del BCN Sports Film Festival tindrà lloc del 17 al 21 de maig de 2011, en quatre seus del centre de Barcelona. Entre les activitats del certamen destaca un workshop, on es congregarà el sector audiovisual especialitzat en temàtica esportiva, i que serà una excel·lent oportunitat per conèixer altres professionals de l'àmbit.