Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  PREMIS ECREA DE FOTOGRAFIA
Data: Del 01-05-2011 al 26-06-2011

L'Emergent-Lleida (Festival Internacional de Fotografia i Arts Visuals) i l'Institut d'Estudis Ilerdencs han convocat la 3a edició del programa eCrea, destinat a projectes de creació que tinguin una base fotogràfica.

El concurs s'adreça a aquells alumnes matriculats en les escoles/universitats de fotografia, audiovisuals i comunicació, com és el cas del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Caldrà presentar un projecte que tingui com a base essencial la fotografia sense cap límit de format ni de tema. El termini màxim d'entrega de les propostes serà el dia 26 de de juny de 2011.

De tots els treballs presentats el jurat n'escollirà un màxim de quatre que configuraran l'exposició col·lectiva eCREA en el marc de la programació del festival EMERGENTS 2011. Al mateix temps, aquests treballs s'editaran en el tercer volum del llibre pertanyent a la col·lecció editorial eCrea.