Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  CONFERÈNCIA: JOCS SOCIALS: LA CLAU DE L'ÈXIT
Data: 10-10-2011
Horari: 19:00 a 20:30

El proper dilluns 10 d'octubre de 2011, a les 19h, tindrà lloc a l'Auditori de Foment de les Arts i del Disseny - FAD (Plaça dels Àngels 5-6, Barcelona) la conferència "Jocs Socials, la clau de l'èxit", a càrrec de John Millar, product manager a Alemanya de l'empesa Wooga, líder en desenvolupament de videojocs en entorns digitals i xarxes socials.

Wooga és una companyia creada l'any 2009 dedicada a la creació de jocs socials per Facebook i iOS , amb un focus especial en l'usabilitat, la innovació i la qualitat dels continguts per totes les edats. El seu creixement empresarial ha estat exponencial -avui dia, els seus jocs de facebook són disfrutats per més de 35 milions de jugadors actius al mes-, convertint-se així en un dels principals desenvolupadors mundials de videojocs socials.

Abans de la seva actual ocupació com a product manager a Wooga, John Millar va estar desenvolupador de videojocs en un dels referents del sector, Gameloft. També acumula una llarga experiència com a desenvolupador sènior de software i és, a més, exalumne del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School.

La conferència de John Millar donarà pas a la presentació dels projectes que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videjocs van realitzar el passat curs acadèmic 2010-2011.

Aquest acte és obert i gratuït. Per a assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través d'aquest formulari.