Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  MID 2015: Concurs per Startups Creatives
Data: Del 22-06-2015 al 17-07-2015

BCD Barcelona Centre de Disseny, coorganitzador del postgrau en Design Management de la UPC School, organitza la cinquena edició del MID Mercat d’Idees de Disseny, un programa que fomenta l’emprenedoria creativa mitjançant la creació d’oportunitats de negoci entre emprenedors, creatius, empreses i inversors. L’edició 2015 del MID consta d’una convocatòria única enfocada a start-ups creatives, ja constituïdes o en procés de fer-ho, amb un fort component disseny que culminarà en un Fòrum MID de les Indústries Creatives, que se celebrarà el pròxim mes de novembre.

El programa MID 2015 estarà constituït pels següents blocs:

• MID Money: accedeix a taules de finançament i/o presenta la teva start-up davant d'inversors.
  • MID Business: connecta amb empreses consolidades potencialment interessades en els seus productes o serveis que et poden ajudar a impulsar el teu projecte.
  • MID Knowledge: participa en sessions formatives i tallers per enfocar la teva empresa.
  • MID Talent: coneix perfils professionals complementaris per fer crèixer la teva start-up.
  • MID People: promociona la teva start-up al Fòrum MID de les Indústries Creatives, al catàleg promocional i a l'exposició online del MID 2015.

Les propostes empresarials hauran de pertànyer a algun dels següents sectors:

• Arquitectura
  • Disseny (interiorisme, entorn, producte, gràfic, moda)
  • Mitjans interactius i audiovisuals (apps mòbils, podcasting, software, videojocs, cinema, vídeo, TV, ràdio, edició de música)
  • Arts visuals (belles arts, fotografia...)
  • Publicitat, editorial, artesania, arts escèniques...

El període d'inscripció finalitza el 17 de juliol de 2015 a les 13.00h. Si tens algun dubte o necessites més informació, envia un email a mid@bcd.es o truca al 93 218 28 22.

Esperem la teva proposta!

No et perdis el vídeo SUMA'T AL MID 2015

Més informació i bases de participació:

MID 2015 (Mercat d’Idees de Disseny): Concurs per Startups Creatives