• Sou a
  • >>
  • Notícies
  • >>
  • El CITM organitza el concurs Píxel Jazz en el marc de la...

Properament

Del 31-05-2014 al 01-06-2014

FESTIVAL DE FOTOGRAFIA MEDIT-FOTO

Del 26-05-2014 al 31-05-2014

MareMostra Palma International Film Festival

Del 02-05-2014 al 03-05-2014

Hackathon CCMA

Del 10-04-2014 al 16-05-2014

VISUAL OPEN CALL

Del 19-03-2014 al 19-06-2014

OBJECTIU BCN. RETRATEM LA CIUTAT

Píxel Jazz

L'alumnat del grau oficial en Fotografia i Creació Digital participarà un any més en diverses activitats d'aquest esdeveniment. Una de les més destacades és el concurs fotogràfic que organitza el CITM i el Festival de Jazz de Terrassa, el Píxel Jazz, en què s'escullen les tres fotografies més descriptives i representatives del Festival.
26-02-2010
Terrassa ja escalfa motors per a la nova edició del Festival Internacional de Jazz, que aquest any tindrà lloc del 6 al 28 de març. Com cada any, el CITM hi participa de manera molt activa; en concret l'alumnat del grau oficial en Fotografia i Creació Digital tindrà l'oportunitat de fer-hi fotografies, exposar-les i participar en un concurs fotogràfic.

A partir del dia 10 de març, a la Sala Rafael Céliz del CITM es farà l'exposició "Django Jazz en Viu", que és el nom que el CITM ha triat en homenatge al centenari del naixement del guitarrista de jazz Django Reinhard. En aquesta sala s'hi exposaran les fotografies que van fer els alumnes a la Jazz Cava de Terrassa durant la darrera edició del Festival.

L'alumnat de tercer i quart cursos de Fotografia també podrà participar en l'esdeveniment jazzístic de la ciutat seguint els concerts de les grans estrelles i fent fotografies de les seves actuacions als diferents escenaris.

Tanmateix, la col·laboració més important del CITM en aquest festival se centra en l'organització -juntament amb el Festival de Jazz de Terrassa- del concurs fotogràfic Píxel Jazz, que es durà a terme a l'aire lliure el diumenge 21 de març. Aquest concurs està obert a tot el públic que acudeixi al Parc Vallparadís el dia 21, l'indret on tindrà lloc el Píxel Jazz, un acte ple d'actuacions, cicles de cinema, tallers infantils i moltes altres activitats combinades amb les actuacions estel·lars de les primeres figures del jazz internacional.

En aquest concurs es premiaran les tres fotografies que hagin pogut plasmar de manera més original i fidel l'ambient i l'ànima del Festival.