• Sou a

OBJECTIU BCN. RETRATEM LA CIUTAT

-

-

Alumnes del Grau en Multimèdia han tingut l'oportunitat de posar en pràctica els seus coneixements i aprendre amb la postproducció, muntatge i sonorització, de vídeos UPC Recerca Jove, per encàrrec del Servei de Promoció de la universitat.
21-09-2010
Fa dos anys, el Servei de Promoció de la UPC va encomanar al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) la postproducció d'una vintena de vídeos UPC Recerca Jove, un canal per a la divulgació de la recerca dels joves investigadors i investigadores de la UPC. Satisfets d'aquesta col·laboració, van renovar l'encàrrec per al curs 2009 - 2010.

Durant aquest període, un grup d'alumnes de 2n curs del Grau en Multimèdia ha treballat en règim de pràctiques en la postproducció, muntatge i sonorització, de 9 vídeos. Han tingut l'oportunitat d'endinsar-se en el món laboral amb un cas real i adquirir experiència professional. Es tracta de Núria Robles, Alba Vázquez, Jordi Huguet i Edgar Baró.

Partien d'uns coneixement previs, adquirits en el primer any de carrera, en cursar les assignatures Producció i Edició Audiovisual i Project Based Learning, i han comptat amb l'ajuda i la supervisió de la professora Ana de Quadras. La feina s'ha dut a terme al Laboratori d'Audiovisuals del CITM, equipat amb estacions de muntatge i postproducció de vídeo i so.

Amb aquesta experiència professional els estudiants i estudiantes han enriquit el seu bagatge i s'han preparat millor per accedir al mercat laboral. L'aprenentatge basat en la pràctica, preferiblement amb projectes i clients reals, és una metodologia docent que el CITM propulsa per aconseguir una formació més integral.