• Sou a

OBJECTIU BCN. RETRATEM LA CIUTAT

-

-

El proper 6 de juny es lliuraran els premis de la segona edició del concurs Emprèn UPC, que s'engloben dins del marc de les actuacions 2012 del Programa Innova-UPC. La cerimònia de lliurament començarà a les 17h, a la Sala d'Actes de la Facultat d'Informàtica de Barcelona, i comptarà amb la participació de concursants de l'anterior edició, que explicaran les seves experiències. Els alumnes del CITM han participat en la realització de material audiovisual pel programa Innova UPC.

04-06-2012

Aquests guardons pretenen contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya. El concurs va néixer amb el propòsit d'animar els estudiants per tal que apliquin el coneixement rebut durant els estudis. Amb la seva formació i l'experiència professional adquirida podran desenvolupar serveis i productes que tinguin possibilitats de comercialització.

El Programa Innova de la UPC té com a finalitat, amb caràcter general, posar en valor la recerca desenvolupada a la Universitat Politècnica de Catalunya, l' impuls a la cultura de la innovació i l'esperit emprenedor en tota la comunitat universitària, investigadors, estudiants, professors, personal d'administració i serveis i titulats. Aquest projecte persegueix la contribució a l'augment del potencial innovador dels seus col·lectius i de les seves unitats, tot afavorint la creació de noves empreses i els instruments de valorització fruit del coneixement.

Per a més informació sobre el lliurament de premis i l'actualitat del Programa Innova, podeu consultar: