El 30 de novembre t’esperem al Winter CITMFest 2017!

El CITM obre un nou cicle festiu pels seus estudiants, amb dues trobades anuals: el Winter CITMFest i el Spring CITMFest, que seran dues ocasions perquè tota la família CITM es retrobi i celebri els èxits d’un nou any.

El 30 de novembre, a les 17:30h, a l’Auditori Municipal de Terrassa ens estrenem amb el primer Winter CITMFest 2017. En aquesta festa ens retrobarem alumnes, graduats, professors, familiars i amics del CITM per celebrar la graduació dels alumnes que acaben els seus estudis al centre aquest any. Compartirem tots plegats la il·lusió per aquesta nova etapa personal i professional que comencen els recent graduats.

WinterFestAquest serà el programa de la tarda:

• Benvinguda.
  • Experiències de graduats del CITM.
  • Presentació de treballs de fi de grau del curs 2016-17.
  • Premi al millor treball de fi de grau votat pels assistents.
  • Lliurament de diplomes i obsequis als recents graduats.
  • Pica-pica de comiat amb photocall.

L’acte estarà amenitzat per un grup de música rock en directe i moltes sorpreses més.

T’esperem el proper dijous 30 de novembre, a les 17.30h, a l’Auditori Municipal de Terrassa (c/ Miquel Vives 2, Terrassa).

La propera edició d’aquesta festa ja serà l’Spring CITMFest 2018, una festa organitzada amb la col·laboració dels alumnes, que faran seva la celebració final de curs amb moltes activitats i sorpreses.

INSCRIU-TE AL WINTER CITMFEST 2017

Si vols recordar la festa de l’any passat, aquí pots veure el vídeo de la Festa de Graduació 2016

ActeGraduacio_Video

Galeria d’imatges de la Festa de Graduació 2016