Gerard Pasqual apropa els projectes de Marvel als estudiants del CITM

El dilluns 3 d’octubre, els estudiants de l’assignatura Animació Avançada de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital van tenir el plaer d’assistir al plató del CITM a una ponència de Gerard Pasqual Gill, creature FX a Trixter. Gerard ha participat en projectes tan importants com She Hulk de Marvel, Little Mermaid de The Walt Disney Studios, Love, Death + Robots de Netflix o a la cinemàtica de League of Legends, Absolution.

Gerard va fer un repàs a la seva trajectòria professional mentre explicava consells i experiències als estudiants. Un dels llocs que li va canviar el rumb professional ser Technicolor Academy, on va poder treballar i aprendre com és el flux de treball d’un estudi en una gran producció. Arran de l’estada al Canadà, va poder treballar en el joc Game of Thrones Conquest i també va treballar a Dreamworks amb la pel·lícula d’animació Spirit. Això va esdevenir un repte motivador en què va poder fer un gran aprenentatge de la tècnica. L’últim treball en què ha participat és de la sèrie de Marvel She Hulk, en el qual ha fet el cabell i part de la musculatura. No obstant això, aquest no serà el seu últim projecte a la companyia, ja que en uns mesos podrem veure a la llum nous i ambiciosos projectes que seguiran fent vibrar l’espectador. Actualment, totes aquestes grans produccions les pot seguir fent des de casa seva gràcies a la gran connexió entre l’equip de producció, distribuït a escala mundial.

La seva ponència va estar seguida amb molt interès pels alumnes del CITM, que van aprendre de primera mà com es treballa la creació de personatges i l’animació avançada en grans superproduccions.