Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Fem del món la terra de tothom
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 28-03-2007 al 12-04-2007

"Fem del món la terra de tothom" es una exposició sobre la globalització organitzada per Mans Unides. L'objectiu d'aquesta és impulsar la reflexió sobre el procés de la globalització, aprofundint en els diferents rostres de l'actual model neoliberal i plantejant les protestes i propostes dels que creiem que "un altre món és possible", gràcies a l'actuació i la implicació de tothom. L'exposició s'organitza en tres blocs temàtics: la globalització com a procés o com a causa, la globalitat com a realitat o nou referent i els moviments altermundistes. Amb aquesta exposició Mans Unides també vol fomentar la participació dels estudiants amb el 1er concurs de Clipmetratges sobre la globalització "El teu punt de vista pot canviar el món". La informació i les bases del concurs poden consultar-se en el web de la campanya www.alternativaglobal.org i també en el web de les delegacions de Mans Unides a Catalunya www.mansunides.org. El concurs està actiu fins a finals de maig i es fallarà durant el mes de juny.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?