Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs Fotogràfic de la Cámara Lúcida
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 04-05-2007 al 10-05-2007

La Cámara Lúcida convoca un concurs fotogràfic obert a tots els estudiants i antics alumnes del graduat de Fotografia i Creació Digital del CITM, sota el tema: La Cámara Lúcida. El termini de lliurament de les obres finalitza el proper dia 9 de maig, durant la Setmana Cultural 2007. Premi: Exposició i edició a la galeria, i entrar a formar part del catàleg de venda de LCL. Podeu consultar les bases i la fitxa d'inscripció en l'Agenda del CITM. Persona de contacte Ana de Quadras.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?