Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs Fotogràfic de la Cámara Lúcida
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 04-05-2007 al 10-05-2007

La Cámara Lúcida convoca un concurs fotogràfic obert a tots els estudiants i antics alumnes del graduat de Fotografia i Creació Digital del CITM, sota el tema: La Cámara Lúcida. El termini de lliurament de les obres finalitza el proper dia 9 de maig, durant la Setmana Cultural 2007. Premi: Exposició i edició a la galeria, i entrar a formar part del catàleg de venda de LCL. Podeu consultar les bases i la fitxa d'inscripció en l'Agenda del CITM. Persona de contacte Ana de Quadras.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?