Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  T'animes a fer un curt en 48 hores?
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 10-10-2007 al 14-10-2007

Així anuncia la Turner Network Televisión (TNT) el seu concurs de curts Proyecto 48, en què un equip de 3 participants hauran de realitzar, editar i lliurar un curt en dos dies. El termini d'inscripció finalitza el dia 14 d'octubre, més informació a www.canaltnt.es/proyecto48.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?