Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició fotogràfica al carrer de Sònia Cañada
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 16-10-2007 al 25-10-2007

L'ex-alumne del CITM exposarà les seves obres dins la Setmana de l'Arquitectura, amb el títol "La Barcelona que ens envolta", a la Plaça de la Revolució de Gràcia. Del 18 al 25 d'octubre. Més informació a www.arquiset.cat.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?