Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició 'Veure Terrassa' al Col·legi d'Arquitectes
Data: Del 11-02-2008 al 04-03-2008

Fotografies dels estudiants del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la Fundació UPC. Dia: fins el 4 de març Hora: de 9h a 16,30h Lloc: Seu de la Delegació de Terrassa (Vapor Universitari. c. Colom, 114. Terrassa) 'Veure Terrassa' és fruit del conveni de col·laboració entre la Delegació del Vallès del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, el CITM i l'Ajuntament de Terrassa. La mostra és un recull de fotografies de la ciutat fetes per estudiants del Graduat en Fotografia del CITM. L'exposició, que també s'ha recollit en un llibre, és el resultat d'un projecte docent on els alumnes van tenir com a mestres arquitectes i fotògrafs que els van ensenyar a entendre, mirar i captar fotogràficament la ciutat.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?