Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  9a Edició del Mercat Audiovisual de Tecnologia i Continguts
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-04-2008 al 29-05-2008

Els propers 28 i 29 de maig se celebrarà a Granollers l'Audiovisual MAC08, punt de trobada i de reflexió al voltant de la comunicació de proximitat. Els professionals poden visitar la fira tecnològica i el mercat de continguts, així com assistir a les ponències que durant els dos dies es desenvolupen sobre temes que afecten el sector. El preu de l'entrada és de 50 euros, per als estudiants és de 10 euros i per als professors és gratuït. Cal fer la inscripció a la pàgina web: www.audiovisualmac.com.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?