Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició col·lectiva d'alumnes del CITM
Data: Del 18-06-2008 al 17-09-2008

CITMFoto és una exposició que reuneix una selecció dels millors treballs realitzats pels estudiants del Graduat de Fotografia i Creació Digital durant el curs 2007/08. La mostra també recull algunes imatges realitzades pels alumnes en els convenis de cooperació educativa que té el CITM amb el Gran Teatre del Liceu i l'Institut del Teatre. Autors: Anna Mirabet, Berta Villanueva, David Cabrera, Francesc Rabat, Gerard Toledano, Guifré de Peray, Juan Batle, Julen Martin, Laura Lobera, Mariona Oriola, Maru Benedetti, Mathieu Fiol, Miquel Bigas, Núria Casal, Pablo Baqué, Ruben Ferrer CITM. Carrer de la Igualtat 33. 08222 Terrassa Fins al 17 de setembre de 2008 (agost tancat per vacances) Horari de dilluns a dijous de 10:00 a 19:00h i divendres de 10.00 a 15:00. Entrada lliure.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?