Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  I-Dissabtes a CaixaForum
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 10-09-2008 al 28-09-2008

Projecció: Ensenyar/Produir Projecció de documentals sobre centres de producció (Le Fresnoy, Ryerson, Kunsthochschule für Medien, Central Academy of Fine Arts). Dissabte 13 de setembre. 20.00 h Activitat gratuïta Sessió tècnica: Remix Visual Presentació de la diversitat dels projectes de diferents VJ i altres realitzadors que generen sessions visuals a partir de material obtingut de les fonts més variades. Una introducció a la cultura VJ a la nostra ciutat. Dissabte 20 de setembre. 20.00 h Activitat gratuïta Concert: Theremin + GameBoy: Yes, Robot Binomis planteja la unió de dos aparells electrònics revolucionaris pel que fa al concepte, però separats per 70 anys i un èxit comercial desigual: el Theremin i Yes, Robot. Dissabte 27 de setembre. 21.00 h Preu: 4,00 €. LKXA, Club Estrella, Carnet Jove, Carnet + 25 i entrades adquirides amb targetes "la Caixa": 2,00 € Per a sol·licitar 2 entrades gratuïtes: 93 476 86 30.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?