Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Premis Liderpack 2008
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 22-09-2008 al 19-11-2008

9è Concurs Nacional de l'Envàs, Embalatge i PLV Convocats pel saló Hispack de Fira de Barcelona i Graphispack Associació reconeixen els avenços en innovació, disseny, creativitat i sostenibilitat. A més de les empreses, poden participar estudiants en la categoria de disseny jove. El jurat elegeix els treballs que representaran a Espanya en el concurs mundial WorldStars for Packaging 2009, que organitza la Word Packaging Organisation (WPO). El termini per inscriure treballs d'envàs, embalatge i PLV fabricats a Espanya durant el 2008 finalitza el 19 de novembre de 2008. Hauran de presentar-se físicament els dies 26 i 27 de novembre de 2008 a Fira de Barcelona.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?