Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA DE L'ALUMNE GERMAN PERAIRE
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 20-03-2009 al 22-04-2009

L'alumne Germán Peraire, que cursa tercer de Fotografia en el CITM, realitza una exposició fotogràfica del 3 d'abril al 21 d'abril a la Galeria Rueda - Hermann Orduña del C/ del Mar, 63 de Barcelona. No deixeu d'anar-hi!!!

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?