Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  V BASE FILM FESTIVAL
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 27-03-2009 al 04-04-2009

Ja tenim aquí la Cinquena Edició del BASE FILM FESTIVAL que organitza la Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC), un festival d'òperes primes en el qual podreu gaudir de conferències, projeccions, tallers, concursos, cinema aplicat als videojocs, entre d'altres i obert a tothom que hi vulgui participar. Com a novetat d'aquesta Cinquena edició, BASE FILM FESTIVAL acollirà un nou event, el BASE NEW TALENT, en el qual els millors projectes sel.leccionats tindran oportunitat de presentar-los en un "pitching" davant dels mitjans i la indústria audiovisual nacional. El Festival serà de dilluns a divendres i obrirà les portes el 30 de Març i les tancarà el 3 d'Abril. La ciutat que l'acollirà serà, una vegada més, la ciutat de Terrassa.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?