Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  BAUMANN V.09 FESTIVAL DE CURTMETRATGES
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 03-04-2009 al 03-06-2009

La Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Terrassa amb la col·laboració de la Societat Municipal de Comunicació obre la convocatòria de la secció a oficial concurs de BAUMANN v.09 Festival de Curtmetratges, que tindrà lloc del 4 al 19 de setembre de 2009 a la ciutat de Terrassa. El Festival Baumann v.09 obre la seva convocatòria de curtmetratges i creació audiovisual amb més de 8000 euros en Premis. El seu objectiu és mostrar les tendències narratives audiovisuals joves i pot aglutinar tant propostes de joves emergents com de persones consagrades dins del sector. Està dirigida tant a escoles d'audiovisuals, productores professionals i no professionals com a distribuïdores de curtmetratges i outsiders fora de la indústria audiovisual. Amb categories com: Ficció, animació, documental, experimental, video-art, video-clip, video-danza, motion graphics.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?