Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  PRIMERA EDICIÓ DEL PROGRAMA eCREA
Data: Del 16-04-2009 al 05-06-2009

Amb l'objectiu d'estimular la creació artística més innovadora entre els nous creadors i difondre'n la seva obra, l'Institut d'Estudis Ilerdencs i EMERGENT convoquen públicament la 1ª edició del programa eCREA destinat a projectes de creació que tinguin una base fotogràfica. Poden optar tots els alumnes matriculatas a les escoles i/o universitat de fotografia, audiovisuals, comunicació o de Belles Arts adscrites i per majors de 18 anys. De tots els treballs presentats el jurat n'escollirà un màxim de cinc que configuraran l'exposició col.lectiva eCREA en el marc de la programació d'EMERGENT 09. Al mateix temps, aquests treballs s'editaran en un llibre pertanyent a la col.lecció editorial eCREA. L'exposició s'inaugurarà i el llibre serà presentat en un acte públic el dia 23 d'octubre de 2009 a la Sala Gòtica de l'Institut d'Estudis Ilerdencs. El termini màxim d'entrega de les propostes serà el dia 5 de juny de 2009 a les 13.30 hores.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?