Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CREA UN GUIÓ I GUANYA UNA BECA UNIVERSITÀRIA EN VIDEOJOCS
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 09-12-2009 al 16-12-2009

La web Cametopia juntament amb ESNE i la Universitat Camilo José Cela, has preparat PlayOff del Guió de Videojocs, un curiós concurs per a tots els que els hi agradi aquest món i desitgin entrar en aquesta apassionant industria. El concurs està destinat a fomentar la industria de videojocs a Espanya i donar a conèixer als guionistes que potser ens faran passar hores divertides amb els seus videojocs en el futur.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?