Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  5è CONCURS INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA CALZARTE
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 18-12-2009 al 15-02-2010

El concurs fotogràfic CALZARTE és una iniciativa del "Museo del Calzado de Elda" que compta amb la col.laboració de l'Escola de Fotografía Centre de la Imatge EFTI de Madrid, i la Federació d'Indústries del Calçat d'Espanya, sota el patrocini de l'Ajuntament d'Elda, del Ministeri de Cultura i de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell. Poden participar tots els fotògrafs professionals o no que vulguin, i amb els requisits de ser espanyol o de qualsevol nacionalitat però residents a Espanya i majors de 18 anys. Premis: Premi Ciudad d'Elda.- 4000€ en formació a l'Escola de Fotografia i Centre de la Imatge EFTI, imatge promocional de la ciutat d'Elda a Firas i events de divulgació exterior de la mateixa + 2000 euros com adquisició de l'obra premiada. Premi Calzarte 14.- 2000€ en formació a l'Escola de Fotografia i Centre de la Imatge EFTI, portada de la revista Institucional de la Fundació Museu del Calçat + 500 euros com a adquisició de l'obra premiada. Premi Modacalzado-Iberpiel Setembre 2010.- Imatge promocional de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell + 2500 euros com adquisició de l'obra premiada. Premi Modacalzado-Iberpiel Març 2011.- Imatge promocional de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell + 2500 euros com adquisició de l'obra premiada. L'admissió de les obres sera des de la publicació d'aquestes bases fins a les 20h del dia 12 de febrer de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?