Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  5è CONCURS INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA CALZARTE
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 18-12-2009 al 15-02-2010

El concurs fotogràfic CALZARTE és una iniciativa del "Museo del Calzado de Elda" que compta amb la col.laboració de l'Escola de Fotografía Centre de la Imatge EFTI de Madrid, i la Federació d'Indústries del Calçat d'Espanya, sota el patrocini de l'Ajuntament d'Elda, del Ministeri de Cultura i de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell. Poden participar tots els fotògrafs professionals o no que vulguin, i amb els requisits de ser espanyol o de qualsevol nacionalitat però residents a Espanya i majors de 18 anys. Premis: Premi Ciudad d'Elda.- 4000€ en formació a l'Escola de Fotografia i Centre de la Imatge EFTI, imatge promocional de la ciutat d'Elda a Firas i events de divulgació exterior de la mateixa + 2000 euros com adquisició de l'obra premiada. Premi Calzarte 14.- 2000€ en formació a l'Escola de Fotografia i Centre de la Imatge EFTI, portada de la revista Institucional de la Fundació Museu del Calçat + 500 euros com a adquisició de l'obra premiada. Premi Modacalzado-Iberpiel Setembre 2010.- Imatge promocional de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell + 2500 euros com adquisició de l'obra premiada. Premi Modacalzado-Iberpiel Març 2011.- Imatge promocional de la Fira Internacional del Calçat i Articles de Pell + 2500 euros com adquisició de l'obra premiada. L'admissió de les obres sera des de la publicació d'aquestes bases fins a les 20h del dia 12 de febrer de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?