Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  II PREMI XARXA VIVES DE FOTOGRAFIA DIGITAL fotoBUC
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 18-12-2009 al 31-05-2010

La revista BUC. Universitat. Cultura. Llibres convoca el II Premi Xarxa Vives de Fotografia Digital FotoBUC, amb l'objectiu de conscienciar la comunitat universitària dels territoris de parla catalana sobre la importància de preservar la biodiversitat. El concurs s'adreça a tots els estudiants de les universitats de la Xarxa Vives, que ho siguen en el moment de presentar les imatges. Les fotografies presentades a concurs tractaran el tema de la biodiversitat en els territoris de la Xarxa Vives. Es valorarà la qualitat de la fotografia que millor reflectisca la riquesa del conjunt de totes les formes vivents de la natura en els nostres territoris. El termini per a la presentació de les fotografies finalitzarà el 30 de maig de 2010. Premi: La fotografia guanyadora serà premiada amb 600 € i la reproducció de la imatge al número de tardor de la revista BUC.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?