Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  LUMEN_EX PREMIS ART DIGITAL 2010
Data: Del 22-01-2010 al 15-02-2010

La Universitat d'Extremadura, mitjançant el seu Vicerectorat d'Extensió Universitaria, convoca la primera edició de LÚMEN_EX Premis d'Art Digital, que tindrà lloc durant l'any 2010. Els premis d'Art Digital es divideixen en dues categories: - Peces d'Art Gràfic Digital en suport físic. - Peces d'Animació Digital (interactives o no). Premis: - Un premi i un Accèsit a les millors peces d'Art Gràfic Digital en suport físic, de 4.000 i 2.500 euros respectivament. - Un premi i un Accèsit a les millors peces d'Animació Digital, de 2.500 i 1.000 euros respectivament. L'admissió de les obres es fins el 12 de febrer de 2010.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?