Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  1er CONCURS FOTOGRÀFIC DE PATRIMONI INDUSTRIAL
Data: Del 29-01-2010 al 02-04-2010

Amb el doble vessant de contribuir a sensibilitzar la societat vers el patrimoni industrial i de recuperar imatges i vivències per conèixer millor el nostre passat industrial, la Delegació de la Catalunya Central de l'Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica i d'Arqueologia Industrial de Catalunya (d'ara endavant AMCTAIC) convoca el Primer Concurs Fotogràfic de Patrimoni Industrial, d'acord amb les bases que s'exposen a continuació. Hi pot participar qualsevol persona, tant professional com aficionada, a excepció dels membres del jurat i de la comissió organitzadora. D'acord amb l'objecte del concurs, hi tenen cabuda temes relacionats amb el paisatge industrial, els edificis, les màquines, els utillatges i, en general, tot el que està relacionat amb l'activitat industrial. L'àmbit geogràfic escollit per fer les fotografi es per a aquesta primera edició és la comarca del Bages. El termini de presentació de les fotografies finalitza el dia 31 de març de 2010. S'estableix un primer premi dotat amb 1.000 euros i 3 accèssits de 300 euros cadascun.